fredag 24 december 2010

kanske vår historia är en fjäril på nål, vacker att titta på men vingar som inte slår..

Jag har total vänt på mitt dygn. Fast det är väl nice än så länge. Eller det funkar än så länge rättare sagt. Det är den 24:e nu. Julafton alltså. Trevligt. I år är första året jag verkligen längtar efter att få träffa alla eftersom jag inte bor så nära den sidan av släkten längre, och det ska bli så mysigt. Efter vi vart hos farbror så skulle jag fått sitta helt själv hemma i lägenheten. Men det är fixat, jag får fint nattbesök.

Angie meddelade mig vilket tåg hon skulle komma med på lördag, längtar efter den tjejen och vad kul vi ska ha när resten av tjejerna anländer till skomakargatan 6c. Blir glad bara jag tänker på det, mycket kan hända men vi kommer fortfarande ha ett leende på läpparna. Thumbs up!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar