fredag 28 januari 2011

Fångat ruset. För en dag eller två.

Ligger med lilldatorn i sängen, var inte igår man använde den direkt. Batteriet börjar ta slut så får fatta mig kort. Några kapitel ur Bingos bok är utlästa och godis intaget för idag utökades lite till. Jag är trött men ändå inte fullt så trött att jag kan somna. Jag ligger mest bara och tänker på hur lycklig jag är. Pussar lite på Mister P som han förövrigt började kalla sig själv idag när vi tittade på Forgetting Sarah Marshall. Haha den killen har alltid något nytt att bjuda på. Och efter jag gjort det så tänker jag tillbaka på mitt lyckorus igen. Eller. Alltså. Tänka och tänka behöver jag ju inte direkt göra, jag känner det ju, i hela kroppen.

Fredag imorgon. Hur skönt?
Innan datorn dör kanske jag hinner ladda upp lite memories bilder som jag inte sett på ett tag då datorn inte används så ofta.

Öregrund dagen efter midsommar med Fanny. Vi tar en nattcigg utanför mammas & co's place efter en sjuhelvetes-jävla-nattsfestande. Klockan var väl närmare fem när man kom hem, då kanske det blir morgoncigg frästen?

 Det vart mycket båtliv tillsammans med pappa i somras. 
När jag tänker efter så var det mycket fest i somras också. Vissa veckor vart det fyrdagars kom jag på nu..
 Hittade en bild på mig och Mister P från 2008!
Straxt stängs datorn av och jag vill bara avsluta med att säga till farmor att jag hoppas du blir bättre snart och får komma hem från sjukhuset. Jag tänker på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar