tisdag 25 januari 2011

tjatja

Heeeeej bloggen! Whats up? Här äre nice, chillar för det mesta, som vanligt. Pluggar lite, hänger lite, käkar lite, fikar lite, åker lite bil osv. En av två resor är bokade också, H-How A-Amazing?

Jag har fått hundfnatt igen, undra om det är en period eller om det håller i sig. Saknar att ha hund även fast det är mycket jobb. Men man kommer ut mer och då måste man styra upp sitt liv och ta ansvar. Känns ju aningen välbehövt när det gäller mig, men imorse orkade jag upp till första lektionen, så duktig så.

Tappat kameragnistan igen, det är väl förståeligt kanske, snö försvinn uuuuur mitt liv. Men det dyker väl upp lite bilder titt som tätt ändå eftersom att det är det jag har blogg för. Hörs då!



Liiite söta! Källa weheartit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar