fredag 11 februari 2011

Adele - Rolling in the deep

För det första, kolla klockan! Jag kan inte sova! Försökt i nån timme nu men icke. Har ont i magen också och hoppas inte jag sover bort hela dagen imorgon för det har jag inte tid med nämligen.

Var upp nyss och gick förbi köket. Alltså. Jag ser inte ut. Fönstrena är igensnöade! Vad är detta! Så less på det här och jag hatar att prata om vädret också men nu är det för mycket helt enkelt. Det ska inte komma
Mer snö nu så jag måste ju prata ut om det här förstår ni! Det är lite krångligt att göra inlägg från mobilen också. Så. Nu har jag nog fått ur mig allt jobbigt.

Satte på Eat pray and love för ett tag sen så jag kollar på den nu då, en ganska mysig film faktiskt. Vi hörs imorgon tror jag, denna helg är ganska fullspäckad så jag säger som jag brukar istället, vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar