onsdag 9 februari 2011

Nu ska ni få höra något roligt.

I fredags fick vi ett oplanerat prov på gkn, nu har inte vi sånna prov med papper och penna utan det var att formge en affisch till något som skulle användas till något. Exakt så ointresserad var jag. Berättelsen bakom vinsten kan sammanfattas väldigt kort.

Jag sa till Matilda när vi hade fått uppgiften som vi hade någon timme på oss att göra, att fan jag vill ändå inte vinna, fan orkar inte.. Så jag slängde ihop den här bilden på säkert mindre än fem minuter bara för att få den överstökad och surfade sedan resten av lektionen medans andra i klassen satt länge länge och finjusterade minsta lilla.

Så nu när den väl har vunnit kan jag tycka att exakt som en kommentar under lyder, att teckensnittet är fel men tanken var ju att den skulle vara helt oigenomtänkt bara för att det här var en uppgift som vi var tvungna att göra. Så man fick ju en smärre chock när min lärare skrev till mig att jag vunnit. Haha, ja där ser man svarade jag.


"Alla Hjärtans Dag på GUC – Får man bli kär i vem man vill?


Årets alla hjärtans dag på GUC är ett projekt där åk 3-elever arbetar med förberedelserna och åk 1 får ta del av en föreläsning med temat "Får man bli kär i vem man vill?", som berör arrangerade äktenskap och tvångsgifte. 

GK3-elever har skapat affischer och det bidrag som röstats fram som det officiella är formgivet av Johanna Kajsäter."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar