måndag 7 februari 2011

Om jag ska vara ärlig så OGILLAR jag sånna här listor, MEN jag har så tråkigt, så ni får förlåta mig om ni tycker detsamma.

VEM

Vem är i rummet med dig?
 Ingen, jag är helt ensam.. 
Vem fick du senaste sms av? Pontusen
Vem tänker du på nu? Om jag ska äta något eller inte. 
Vem pratade du senast i telefon med? Någon ringde och väckte mig, han börjar på P och slutar på ontus..
Vems hus var du senast i? Fannys igår!
Vem önskar du var med dig nu? Mammsen
Vem är din favoritsläkting? Jag vet faktiskt inte.. Svårt ju..



VAR

Var är din mobiltelefon? 
Någonstans i sängen tror jag.

Var handlar du mest? Gränby tror jag det brukar bli. I nödfall brantan!
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpt på gina tricot för länge sen.
Var åkte du senast bil? Pontus och jag åkte till Gränby igår, så var väl det då. 



VAD

Vad åt du senast? 
Godaste maten jag och p gjorde igår. Fläskfilé, bea, rösti, bönor!

Vad drack du senast? Coca Cola såklart.
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga byssor på mig! 
Vad är den närmaste saken som är blå? Min babyblåa pincett.
Vad har du på fötterna? Inget bara lite damm på sulan haha..
Vad är din favorit färg? Svart, vit och rosa!
Vilken film såg du senast? Jag kollade på Oceans thirteen imorse. 
Vad hör du just nu? Sweet Jane - Cowboy Junkies



HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? 
Haha EH JA.
Hånglat på en bio? Tror jag inte, inte vad jag kommer ihåg iallafall.
Hånglat i skogen? Haha jaa..
Tyckt att din kusin är het? Nej du!
Sovit naken? Kanske har hänt nån gång men hatar det. Känns... Så... NAKET...
Kört över hastighetengränsen? Ja det har jag väl kanske gjort nån gång...
Målat om ditt rum? Nope, finns väl målare till det va. 
Dansat framför en spegel? Haha. Typ hela tiden varje dag.
Dumpat någon? J-A-P-P..
Stulit pengar från en kompis? NEVER EVER.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja men det har väl hänt, från alla fester långt ut på vishan och för att inte tala om alla taxichaffisar! 
Varit i slagsmål? Ja men engång är ingen gång!
Smugit ur ditt hus? Japp. Genom fönstret i örsa många gånger. Sen när jag och Fanny var hemma hos henne hoppa vi ut genom fönstret i bara strumplästen för att träffa söta pojkar. Haha nu börjar jag skratta för att jag tänker tillbaka på det och kommer ihåg allt så väl. 
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja eller det är mer små olyckliga kärlekar som försvinner efter ett tag. ELLER vänta. Ni tjejer som gick med mig på guc på två år sen vet frästen vad olycklig kärlek är, vi var nog alla drabbade...
Hånglat med en främling? Haha jaa...
Älskar eller saknar någon nu? Ja men det är väl självklart! Jag älskar och saknar alla mina små kissar som inte är med mig just nu!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar