torsdag 24 mars 2011

SOME WORD's

Tänk va! Våren är kommen! Som vi längtat. Lika glad blir man varje år. Efter fem månaders kyla. Välkommen våren!

Jag har fått in rutin och jag har kommit fram till att rutiner, det är bra. Något jag inte får glömma bort att fortsätta med, om inte så påminn mig. Jag är ju hos min faster varje dag, eller ja för att förklara mig kort så är det inte min pappas syster utan min farbrors fru och jag har alltid kallat henne för faster och kommer alltid att göra det, så nu är det upprätt. Iallafall. Ni kanske förstår vad jag sysslar med? Eller så gör ni inte det nej. Faster har ett eget hundtrim som det kommer in massa olika raser som ska trimmas, klippas eller badas. För mig som är hundmänniska är det otroligt intressant att få träffa så många raser och framförallt se de i verkligheten.

Om det inte finns någon hund att badas eller rakas ner för mig så går jag ut med deras hundar, mockar i stallet, pysslar med hästarna, hämtar min kusin och sen för att slå ut lite dötid så surfar jag bland kennlar och allt som har med hundar att göra ungefär. Hundnörd. Mja.

Haha vilken lantis jag är va? Jupp. Så jävla härligt. Nej nu ska jag kirra ihop lite käk sen ut med alla vovvarna, vi hörs när vi hörs hurrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar