fredag 4 februari 2011

BARBRA STREISAND - RADIO EDIT.

Hej babes. Jag och tilda anlände nyss till skolan och försöker styra ihop och lämna in lite grejer. Det är nämligen sista dagen i skolan på 9 veckor framåt. Javeeest hurrni. Vi skulle egentligen ut ikväll, klassen och allt, men jag får nog hoppa det för jag måste spara mina guldpeningar. Knapert med tanke på att Fanny fyller 18 barre nästa vecka och på lördagen så blir det ju hennes debut kväll och vi kommer ju inte vara allt för nyktra då. Så ikväll får jag bli hemma och pussa på P istället. Jaja, allt är super bra och allt löser sig. Jag har ju flyt, det har jag ju sagt förr! Snart är det event här på GUC och tills det börjar så ska jag fortsätta lyssna på sköön musik och chilla lire.

HUR VIG ÄR DU MATTIS??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar